onsdag 20. januar 2010

Blogging 2010

Etter en litt for lang juleferiepause meg blogging, er jeg endelig klar for bloggåret 2010. Jeg vil prøve å finne interessante og viktige saker å skrive om og mottar alle tips og ønsker med takk:) Det kan være politisk, samfunnsrelatert eller andre små ting som dere har lyst til å høre om.

Jeg er også svært glad for kommentarer og tilbakemeldinger, men opplyser om at jeg sletter kommentarer som ikke har noe som helst med innlegget å gjøre eller som er spesielt krenkende eller useriøse. Håper dere forstår dette og respekterer både mine og andres syn og meninger.

Håper dere finner bloggen interessant å lese og får et godt år i 2010!

4 kommentarer:

  1. Kjekt å lese at du vil gjenoppta bloggingen, Marit! Vi trenger flere gode, sterke røster som ser politikk fra et KrFU-perspektiv. Stå på!

    Dagens tips: http://www.vl.no/samfunn/article4815496.ece

    SvarSlett
  2. Så bra! Du har vært savnet!

    Forslag og skrive om:

    Kristne overgrep.
    Over 3/4-deler av alle spedbarn utsettes for religiøse overgrep i Norge; i hovedsak gjennom den kristne barnedåpen. Å melde et barn inn i et trossamfunn, er en krenkelse av barnets integritet. Det strider mot FNs verdenserklæring om menneskerettigheter, hvor det i artikkel 20 står at «Ingen må tvinges til å tilhøre en organisasjon». Det er også manglende respekt for barnets «rett til tankefrihet, samvittighetsfrihet og religionsfrihet», som er nedfelt i FNs Barnekonvensjons art. 14, siden indoktrinering av små barn må ansees som et religiøst overgrep. Barn må forskånes fra religion! Frihet fra religion er en rettighet for barn!

    LIK STRAFF FOR PEDOFILE OG KRISTNE OVERGREP NÅ! ØYE FOR ØYE OG TANN FOR TANN

    SvarSlett
  3. " Håper dere forstår dette og respekterer både mine og andres syn og meninger."

    Jeg går utifra at dette går begge veier ?

    SvarSlett
  4. Emil: Takk for det, og takk for tips:)

    Kristibrud: Kan godt lage et innlegg om dette ja, men vil nok ikke helt ha de samme synspunktene som deg om dette temaet. Men takk for tips:) Ser fram til å møte deg i Oslo! (Beklager at jeg ikke har svart på din tidligere kommentar, men som du kanskje har lagt merke til har jeg ikke vært så aktiv på bloggen den siste måneden.)

    Odin: Selvfølgelig går det begge veier. Men det er viktig å huske på at det å mene noe annet om en sak ikke er det samme som å ikke respektere synspunktet til den andre. :)

    SvarSlett